Чистотата на газовия филтър, оказва съществено влияние върху работата на автомобила на газ. Газовата уредба и по-специално инжекторите, са защитени от замърсявания, чрез филтъра за газта в течно състояние, монтиран преди регулатора на газта. Освен това на маркуча за газта между изпарителя и горивната рейка е монтиран втори филтър за газта в газообразно състояние. Тези филтри обикновено са неразделни елементи на газовата уредба (LPG).
Подмяната на филтъра изисква отваряне на цялата система, смяната трябва да бъде извършена от специализиран сервиз, който разполага с необходимите инструменти, знания и опит, за да изпълни задачата. Не са редки случаите, когато се налага допълнителна настройка на газовата уредби след смяна на филтрите.
Не забравяйте да сменяте филтрите редовно. Не чакайте, докато се запушат. Не добрата работа на газовата уредба е знак, че филтрите трябва да бъдат заменени.
Препоръчително е смяната на филтрите да става на всеки 10 000 километра или веднъж годишно.
Животът на обикновенните газови инжектори рядко надхвърля 50 000 – 60 000 км. За правилната работа на вашия газов инжекцион е желателно, а в някои случаи наложително на 25 000 – 30 000 км. да се направи профилактика и калибриране на инжекторната рейка. Бързото износване на газовите инжектори се дължи на различните примеси налични в българската газ и най вече на високата и киселинност.
При нас можете да извършите необходимите ремонтни дейности:
• демонтаж и монтаж на инжекторна рейка;
• Калибриране на инжекторна рейка с микрометър;
• Рециклиране на инжекторна рейка – включващо почистване, подмяна на буталата и пружините.
За вас можем да извършим диагностика и ремонт на следните марки газови уредби и инжекциони на пазара:
A.E.B.; KING; EMER; ReaGas; MegaJet BG; ATiKER – Fast; DIGITRONIC – DGi, Easy Fast; LOVATO – SMart, E-Go, Easy Fast; KME – Acme, Bingo, DIEGO 3, NEVO; LPG TECH; LO GAS – Flash PRO, MAch Pro; TAMONA – TF Stream, Pro Gas, AG – SIROCCO; FOBOS 1, 2,3,4, 5;
Редукторът на газовата уредба, наричан още изпарител, преобразува газта от течно в газообразно състояние. Важна част от изпарителя е гумена мембрана, разделяща горивото от охлаждащата течност. Най-често този компонент на изпарителя се поврежда, което налага подмяна на целия изпарител. Тя се поврежда, най-вече поради лошо качество на газта, неправилна употреба и/или поддръжка.
Ако имате нужда от допълнителна информация или желаете да извършим ремонт и обслужване на Вашата газова уредба, не се колебайте да ни потърсите.