МОНТАЖ И СЕРВИЗ НА
АВТОМОБИЛНИ ГАЗОВИ УРЕДБИ НА ПРОПАН БУТАН И МЕТАН
VD Motors

МОНТАЖ НА
АВТОМОБИЛНИ ГАЗОВИ УРЕДБИ НА ПРОПАН БУТАН И МЕТАН

НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ
Системите, които предлагаме са подходящи за двигатели с 3 до 8 цилиндъра, с или без принудително пълнене (турбо или компресор), покриващи европейските изисквания за вредни емисии Euro 1-4. Съвременната електроника, управлявана от сложен софтуер позволяващ фини настройки и прецизно дозиране на горивната смес посредством газовите инжектори, дава редица предимства:
нисък разход на гориво

Нисък разход на
гориво

Нисък разход на гориво (в рамките на 10-15% над бензиновия разход).

Съвместивост с двигатели

Съвместимост с
двигатели

Съвместимост с почти всички двигатели с инжекционни системи.

удоволствие от шофиране

удоволствие от
шофиране

Гарантират ВИ удоволствие от шофиране на вашия автомобил, докато пестите пари.

Монтаж на автомобилни газови уредби за автомобили с директно впръскване на горивото ( FSI,TFSI, TSI, TFSI, TCe, GDI ).

Двигателите с такива обозначения са с  директно впръскване на бензин и се налагат все повече в последните 10 години. При автомобилите с директно впръскване бензинът се впръсква под високо налягане директно в цилиндъра на двигателя, а не в колектора, както е при традиционния метод. За да се постигне това, се използват специални инжектори и помпа за високо налягане. Изпарената газ е с по-ниско от необходимото за целта налягане, затова се впръсква в колектора. За да не се повреди бензиновите инжектори и помпата за високо налягане, през тях продължава да се впръсква бензин, но неговото количество е значително по-малко. По този начин газта заменя в голяма степен бензина, но двигателят работи и с двете горива в пропорция от 5 до 20% на бензин и от 80 до 95% газ. Няма универсална уредба, всяка е в съответствие с конкретните решения на автомобилните производители.

Монтаж на системи за омасляване на клапаните
В кошът на двигателя се монтира специален за целта резервоар с лубрикант, който се свързва посредством маркуч с всмукателния колектор. Точката на включване е непосредствено след дроселовата клапа. Има два вида системи за впръскване на лубриканта – вакуумна и електронна. Вакуумната система работи посредством вакуума от двигателя, като количеството течност се настройва ръчно чрез дозатор на тихи обороти. Електронната система е с помпа и ECU за електронно дозиране на лубриканта, както и индикатор за табло показващ нивото на лубриканта в резервоара. Системата се настройва от ECU-то спрямо кубатурата на двигателя. Разходната норма е: 1мл лубрикант на 1л. гориво или грубо казано 1л. лубрикант за около 8 000-10 000км., в зависимост от обема на двигателя и пробега.
Гаранционни условия:
Гаранционния срок на системите, които предлагаме е 2 години или 50000 км., което настъпи първо. Поемат се всички ремонти свързани с дефектирали компоненти по газовата уредба. За да е валидна гаранцията, на всеки 10/15 000 км, се налага обслужване, което се състои от смяна на филтрите на системата е се заплаща от клиента.
КОНТАКТИ С НАС

Ако имате нужда от допълнителна информация или желаете да монтираме АГУ на Вашия автомобил, не се колебайте да ни потърсите.